صدراصدرا، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

◕‿◕ صدرا پسر نابغه من ◕‿◕...

سلام پسرم

1390/5/29 7:11
نویسنده : پریسا
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

 زیبا

سلام نفس و زندگی منYah

می دونی که چقدر دوستت دارم.روزها دارن سپری می شن و روز به روز داری بزرگتر می شی باید اعتراف کنم که داری برای خودت مردی می شی ها. کلاس رباتیکت هم امروز تموم می شه و می ری به مرتبه بالاتر فکر کنم این ترم دیگه شروع می کنی به ساخت مدارها و اون ایده هایی نابی که تو سرته.

الان که دارن این مطلب رو می نویسم تو خواب نازی هستی الهی قربون خوابیدنت بشم. دارم الان فکر می کنم چقدر زمان زود می گذره انگار همین دیروز بود اومدی به جمع دونفره ما چقدر روز زیبایی بود . اولین روزهایی که به من لبخند زدی, یا تازه شروع کردی به چهاردست و پا رفتن بعدش هم کم کم با یا علی گفتنت ایستادی چقدر شیرین گذشت.

صدرا در 2 سالگی

صدرا در انزلی

به خاطر همه آرامشي كه از تو داريم خدا رو شكر ميكنيم.و به پاس همه خوبيهات بهترين ها رو برات آرزو ميكنيم.وجود تو گرانبهاترين هديه اي بود كه خداوند من و پدرت رو لايق آن دانست.

 

خلاصه كه خيلي خيلي دوست داریم و عاشقتیم

 

                       زیبا

 

باید بهت بگم دوست دارم اندازه ستارهای آسمان نه شاید هم بیشتر. تازه تنها من که اینقدر دوستت ندارم بابات که خیلی خیلی بیشتر و خواهر کوچولوت هم که دیگه نگو . تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com همش دوست داره باهات بازی کنه .

صدرا پیشنهاد داده برای خواهرش تولد باتم کفشدوزک بگیریم حالا تو تهیه لوازم و ایده خیلی داره به مامانش کمک می کنه

دنیای زیبا

راستی نگاه کن گارفیلد و خرسی هم دارن می گن دوستت داریم

زیبا

زیبائی زندگی را در کنار تو احساس میکنم و بهترین لحظاتم را

به پای زیباترین و ساده ترین دقایق زندگی ات خواهم ریخت تا

 بدونی چقدر برایم عزیزی و چقدر دوست دارم...

هر روز داری شیرین تر از روز قبلت میشی

         

خیلی دوست دارم...

                              

 

     

 

                                  



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)