صدراصدرا، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

◕‿◕ صدرا پسر نابغه من ◕‿◕...

صدرا در گذر زمان

1390/5/30 16:01
نویسنده : پریسا
2,430 بازدید
اشتراک گذاری

می بینید روزها و سالها چه سریع می گذرند و اون چیزهایی که باقی می مونده"خاطرات خوش, خوبی , بدی و عکسها" .

صدرای ما هم داره بزرگ می شه و  روز به روز هاطرات زیبایی در وجودمون حک می کنه اینها چند نمونه از اون خاطرات زیباست.

1

صدرا در اصفهان وقتی 2 سالش بودزبان

2

اینجا صدرا نزدیک دوسالش بود برای درس عکاسی ام برده بودمش پارک ازش عکس گرفتم

صدرا و نوکیا

اینجاهم دوسالشه این عکس برای تبلیغ نوکیا بود

اون موقع که تازه 6600 اومده بود تو بازار.شاید تو تبلیغهای نوکیا دیده باشید

صدرا و گل

اینجا بین این همه گل صدرا گل چه می درخشه

 

 

صدرا

صدرا دو سالگی در پارک شهر(این هم تو تبلیغ ماکارانی بن ساله بود)

صدرا در شمال

صدرای 4 سالشه تو راه شمالیم

صدرا تو عروسی دایی

صدرای 5 ساله تو عروسی دایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
31 مرداد 90 7:33
سلام
تو لینک وبلاگ علی جون یه وب دیدم به نام صدرا و صهبا تندی اومدم ببینم چه خبره
آخه من تا قبل از بدنیا اومدن پارسا همیشه دلم میخواست اسم پسرو دخترمو بزارم صدراوصهبا این آررزو رو شاید از دوران دبیرستان(بعد از خوندن شعر اقبال)داشتم عاشق اسم صهبا بودم وهستم و خوب صدرا رو هم بروزن اون انتخاب کرده بودم که......................
حسابی سرتو درد اوردمشرمنده،ذوق زده شدم کلی وقتی این اسمو دیدم
ماشالا پسر نازو شیطونی داری
ببوسش از طرف من


سلام مرسی عزیزم از این همه خوش ذوقی شما