صدراصدرا، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

◕‿◕ صدرا پسر نابغه من ◕‿◕...

شمارش معکوس

1390/7/17 20:30
نویسنده : پریسا
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

شمارش معکوس داره زده می شه آخه کمتر از یک ماه دیگه تولد آقا صدراست . باید کلی براش برنامه بریزم. امسال هم مثل پارسال نمی تونیم از خانواده های نزدیک بخواهیم که بیایند تولد آخه ما کیلومترها ازشون دوریمگریه ولی خب اینجا ما داریم هوای تازه می خوریم اونها ............چه بد دود تهرانزبان 

امسال هم فکر کنم بعد از تولد صدرا یه خونه تکانی کلی داشته باشم آخه صدرا می خواهد بچه های کلاسشون رو دعوت کنه . می دونید فقط چند تا پسربچه کنار هم باشند چی میشهاسترس

صدرا گفته تم تولدش مثل همیشه ماشین حالا باید ببینم چه طرحهایی را برای تولدش بزنم. خیلی دوست دارم امسال ریسک کنم و خودم کیک تولدش را درست کنم . دوستان عزیز اگه شما سررشته ایی توی این زمینه دارید به من کمک می کنید صدرا چند طرح رو پیشنهاد داده حالا نمی دونم می تونم در بیارم یا متفکر

براتون از کیکها و غذاهایی که آقا صدرا سفارش داده رو می زارم به من کمک کنید که کدومش رو درست کنم. آخه اینجا من تنها با یه بچه 1ساله شیطون......... دیگه خودتون بهتر می دونید ولی دلم می خواهد دل صدرا و هم بدست بیارم و منویی که داده براش درست کنم.

کیک ماشینی2

 

کیک ماشینی

 

 

کیک ماشینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان علي خوشتيپ
17 مهر 90 21:29
با نام رضا به سينه ها گل بزنيد با اشك به بارگاه او پل بزنيد فرمود كه هر زمان گرفتار شديد بر دامن ما دست توسل بزنيد ميلاد امام رضا مبارك
نگين
18 مهر 90 12:46
سلام
صدرا جون من پيشاپيش تولد رو تبريك ميگم عزيزم


مرسی عزیزم
مهسا
23 مهر 90 21:11
ان شاالله که بتونی خودت کیک رو درست کنی، امیدوارم همه چیز به بهترین نحو پیش بره.


مرسی عزیزم . من درست کردن کیک را بلدم ولی تزینی که صدرا داده را بلد نیستم
لادن
4 آبان 90 13:59
سلام خانمی. تولد گل پسری پیشاپیش مبارک. اولین عکسی که گذاشتی خیلی راحته برای تزیین و تولد پسر گلت و می تونی با طعم دلخواه تهیه کنی. یه کیک شیفون تهیه کن توی قالب پیرکس مستطیل. اگر قالبت زیاد بزرگ نیست یا سخته که کیک بزرگ درست کنی 2 تا کیک تهیه کن هر کدوم 5 یا 6 تخم مرغی. بعد از وسط نصفشون کن و فیلینگش رو خامه و شکلات چیپسی و شکلات کیت کت خرد شده و آناناس و گردو بسته به ذائقه بریز و لایه بعد رو روش بذار بعد کیک دوم هم همین طور و بهم بچسبونشون و با خامه ی رنگی برای این طرح رنگ سبز را با خامه قاطی کن و روی کیک رو شکوفه بزن و با خامه ی رنگ متضاد هم می تونی عدد مورد نظر رو بنویسی و روی کیک هم از ماشین های کوچک تزیینی که تمیز شستی و ضدعفونی کردی با سلیقه تزیین کن.اون پرچم ها هم می تونی آماده خریداری کنی یا از گل پسری بخواهی که توی تهیه اش کمکت کنه. تهیه کیک شیفون رو تو وبلاگ گذاشتم و هر سوالی داشتی بیا بپرس. در مورد دسرها هم ژله خرده شیشه عالیه و بچه ها عاشقش می شن. شاد باشی


لادن جان خیلی لطف کردی ممنونم از راهنماییتون
لادن
4 آبان 90 14:02
در مورد کیک دوم هم باید کیک رو برش بدی با توجه به شکل تراکتور بعد فیلینگش رو بزنی لعد خامه کشی کنی و با شکلات و آب نبات های رنگی تزیین کنی برای چرخ هاش هم از بیسکویت شکلاتی گرد استفاده کن. خاک ها هم شکلات رنده شده هست. شاد و برقرار باشی گلم.
لادن
4 آبان 90 14:06
این کیک 8 هم که فکر کنم سن پسر گلت باشه هم 2 تا کیک شیفون تهیه کن که دستور دقیقش رو گذاشتم تو وبلاگم. بعد فیلینگش رو همونجوری که گفتم با شکلات و کیت کت و آناناس و گردو (من خودم آناناس نمی ذارم وقتی شکلات می ریزم) بریز و خامه کشی کن بقیه ی تزیینات خامه ی سبز با ماسوره ریز ستاره و خامه ی مشکی و خامه ی معمولی هست. فقط دقت و حوصله ی زیاد می خواد. موفق باشی.
آرزو
19 آبان 90 8:10
مبارک باشه همیشه شاد و سلامت باشی گل پسر کیک پیست مسابقه ایده قشنگیه من که خیلی خوشم اومد تولد خوش بگذره