صدراصدرا، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

◕‿◕ صدرا پسر نابغه من ◕‿◕...

آموزش

1390/4/30 16:24
نویسنده : پریسا
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

می خواهم توی وبلاگ صدرا موضوعی  به عنوان  آموزش قرار بدهیم فقط می خواستم موضوع آموزش را به اشتراک بگذارم و ببینم در کدام زمینه آموزشم را شروع کنم لطفا در این موضوع راهنمایی بفرمائید.

1- آموزش زبان آلمانی به کودکان

2- آموزش فتوشاپ به زبان ساده

3- آموزش این دیزاین به زبان ساده

4- کاردستی برای کودکان

5- آشپزی برای کودکان

منتظز نظرات شما هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آریان
31 تیر 90 4:13
سلام عزیزم
به نظر من اگه فتوشاپ رو بذاری خیلی ها استفاده می کنن ازش
ممنون


مرسی از نظر شما تا آخر هفته صبر می کنم بیشترین نظرات را آموزش می دهم
پارسا سردشتی شازده کوچولوی ما
31 تیر 90 16:40
سلام عزیزم من با فتوشاپ خیلی موافقم ممنون


تا هفته دیگر صبر کیند بالاترین نظر اعمال می شود با تشکر
ملیحه
1 مرداد 90 0:21
سلام .منم با فوتوشاپ موافقم .تشکر


کمی صبر کنید تا ببینم بیشترین رای چی می شود حتما
تک درخت عاشق
10 دی 90 14:54
fotoshop -
دهکده غمها
10 دی 90 14:55
سلام لطفا فتو شاپ رو آموزش بدید .


حتما عزیزم ولی بیشتر دوست دارم موردی باشه یعنی اگر مورد خاصی مد نظرتونه بهم بگید کمکتون می کنم.