صدراصدرا، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

◕‿◕ صدرا پسر نابغه من ◕‿◕...

صدرای شگفت انگیز ما

1390/4/29 15:38
نویسنده : پریسا
1,197 بازدید
اشتراک گذاری

صدرای شگفت انگیز

این عکس رو آقا صدرا تابستان پارسال در صومعه سرا ویلای یکی از دوستانمان گرفته بود

 

 

 

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com اعداد متحرک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com اعداد متحرک.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com اعداد متحرک

 

 

 

 


کد صدرا 138 اگه دوست داشتید رای بدهید.

 

 همتون رو دوست داریمشکلک های شباهنگShabahang

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پارسا سردشتی شازده کوچولوی ما
29 تیر 90 23:58
سلام . نی نی های نازی دارید خدا حفظشون کنهاگه اجازه بدید لینکتون می کنم . خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید


جواب سوال قبلی شما: موسسه مخترعین توی رشت گلسار بلوار دیلمان
دانيال
30 تیر 90 16:39
خاله جوني
من نمي دونستم فقط مي شه به 5 نفر راي داد
حالا بايد چكار كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟
خيلي از اين بابت ناراحتم


اصلا مشکلی نیست موفق باشی
sسونیا
30 تیر 90 21:37
عجب پسر شگفت انگیزیه منم به این پسمل جونمون رای دادم خدا حفظش کنه بوووووووووووس من و دخی هم شرکت نکردیم
مامان صدرا(منيره)
1 مرداد 90 8:06
سلام عزيزم چه صدراي نازي داريد ،‌منم يك مامان صدرا هستم و خوشحالم از اينكه يه صدراي بزرگتر از صدراي خودم پيدا كردم ، به ماهم سر بزنيد.


حتما عزیزم به شما هم سر میزنیم